úterý 28. října 2014

Na skok k Padrťským rybníkům

Dnes jsem podnikl menší výlet k Padrťským rybníkům v Brdech. Předpověď slibovala slunečné počasí, venku už se to pěkně podzimně barví, tak jsem se těšil, že spáchám pár fotek. Nechal jsem sluníčko, ať vytáhne dopolední mlhu a dorazil do Trokavce až před druhou hodinou. U závory jsem bohužel zřel ceduli, že až do konce listopadu je kvůli hromadným odstřelům přemnožené zvěře zákaz vstupu od čtvrté odpolední do deváté ranní. Snažil jsem se to dodržet, jen deset minut jsem přetáhl :-), takže na focení moc času nebylo, přece jen cesta tam a zase zpátky chvíli trvá. Hořejší rybník byl po výlovu vypuštěný a dolejší vypadal, že už taky trochu vody ztratil. Kupodivu to nebylo na překážku a pár fotek jsem pořídil.











Žádné komentáře:

Okomentovat